FAQ

BEZORGING

  • Wat zijn de verzendkosten (Nederland en België)?

    Heb je een abonnement afgesloten of cadeau gekregen?
    Abonnees in Nederland en België ontvangen hun magazine gratis en hoeven dus geen verzendkosten te betalen! Als je een welkomstcadeau hebt gekozen bij je abonnement, kan er eenmalig wel € 3,99 of € 6,99 aan verzendkosten worden gerekend, afhankelijk van de grootte van het welkomstcadeau. Je ziet dit direct terug in je winkelmandje. 

    Heb je een los magazine besteld?
    Voor de verzending van losse magazines (zonder abonnement) rekenen wij € 1,99 verzendkosten. 

  • Wanneer ontvang ik het eerste nummer van mijn abonnement?

    Nadat je je abonnement hebt afgesloten, ontvang je de aankoopbevestiging binnen een paar uur in je inbox. In deze bevestiging vind je de verwachte leverdatum van je eerste nummer. Dit is niet het huidige nummer waarvan je nu de cover ziet op de website, maar het eerstvolgende nummer dat verschijnt.
    Heb je gekozen voor een welkomstgeschenk bij je abonnement? Dit ontvang je binnen 14 dagen na betaling. Kan je de mail niet vinden, check dan óók je spam.

  • Ik heb mijn magazine niet ontvangen. Wat moet ik doen?

    Heb je het actuele nummer van je magazine nog niet ontvangen? Het kan dat je je magazine wat later ontvangt door vertraagde of aangepaste bezorging. Mocht je onverhoopt 4 dagen na de reguliere verschijningsdatum nog niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier.

    Contactformulier

  • Ik heb mijn magazine te laat ontvangen. Wat moet ik doen?

    Vervelend dat je je magazine te laat hebt ontvangen! Dit kan gebeuren door vertraagde of aangepaste bezorging. Je product wordt verzonden zonder Track & Trace. Heb je je magazine 4 dagen na de reguliere verschijningsdatum nog steeds niet ontvangen, laat het ons weten via onderstaand contactformulier. Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen!

    Contactformulier

  • Ik heb mijn magazine beschadigd ontvangen. Wat moet ik doen?

    Vervelend dat je je magazine beschadigd hebt ontvangen! Laat het ons weten via onderstaand contactformulier. Je kunt hier ook een foto van je beschadigde magazine bijvoegen. Wij gaan kijken of we een vervangend exemplaar voor je kunnen regelen!

    Contactformulier

  • Ik heb geen welkomstgeschenk ontvangen. Wat moet ik doen?

    Als je een welkomstgeschenk hebt gekozen en dit 14 dagen na de betaling van je abonnement nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulierWe zullen meteen aan de slag gaan om de oorzaak te achterhalen.

    Contactformulier

  • Ik heb mijn bestelling uit de webshop niet ontvangen. Wat moet ik doen?

    De levertijd van producten uit de webshop is doorgaans 2 werkdagen. Bestellingen op werkdagen voor 17:00 uur worden de volgende bezorg dag geleverd. Bezorgdagen zijn dinsdag tot en met zaterdagTijdens drukke periodes zoals de feestdagen kan de levertijd oplopen.


    Let op: de levertijd van premiums (cadeau bij abonnement) is 14 dagen.
    Heb je je bestelde product na de levertermijn nog niet ontvangen en ben je benieuwd waar het blijft? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier.

    Contactformulier

  • Ik heb een product besteld, maar wil dit retourneren. Wat moet ik doen?

    Als je een besteld product wilt retourneren, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Afhankelijk van het bestelde product ontvang je dan de retourinstructie.

    Contactformulier